Måndagsbarn

Damsuga är inte min starkaste sida. Speciellt inte när sladden trasslar in sig runt hela huset och det bokstavligen är en labyrint att trassla ut den igen. Att själva paketet är tyngre än jag orkar dra är heller inget plus. Amen grannarna kanske hade kul i alla fall? En dammsugande tjej i BH, mjukisar och turban på huvudet är kanske inte något man ser varje dag. Varsågoda, det skrattet bjöd jag på!

 

Nu? Brummar ned till busstationen för att planera våran och min resa. Jag blir inte hemma många dagar på lovet och det tackar jag Online för!

 

Take a look at yourself in the mirror,

Who do you se looking back?

 

Laterr


Kommentarer
Postat av: Less invandrare

Inspirerad design...

2009-10-18 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0