Sexy bitch

Pusspusspuss på Jönköping/Huskvarna! Att bara ta allt som det kommer och träffa nya människor, hur kan det bli fel? Mitt liv i Umeå går verkligen ut på att planera med alltifrån skolan till D till Online osv. Jag skulle inte ha något emot att byta liv med dem. I alla fall inte för ett tag!  Hoppas nu vi får besök av Jönköpingarna om någon månad(?). Och då ska vi lärt oss att prata med ”La”, ha ha! Vi får helt enkelt planera att ha just den helgen oplanerad, jaa så får det bli!

 

Så vad har vi gjort? Festat (!!) Bongo. Centrum. Stan. Hårnålar. Vin. Öl. Sprit. Cigg. Pizzera Alexandra. Kycklingkebab. Titanic. Fyra stycken i en dubbelsäng. Skrattat. Dialektsnack. Ölspelet. Dansat. Chillat. Stukad fot. Roliga efternamn. Lambo. Shotar. Kinarestaurang. Bakis. Tagit kort. Filmat. Stockholm. Sovit på bänkar. 19 timmar buss. Och Turkietsnack.


"Turkeey-listan" dunkar i öronen och BUS4U rullar iväg med mig till Göteborg. Två säten och lika många timmar. Älskar att jag ska flyga hem sen. Älskar att snart träffa kusinerna. Och festandet har bara börjat! Känns tomt utan F… Men är bara taggad!

 

 

.
Laterr

Kommentarer
Postat av: felicia

me looove it, and me loove u!!! när vi ses (om 5 veckor...........) ska vi sitta ett antal timmar på bästa cafeét och prata tills rösten försvinner! och v i ska kunna det där med "la" ;)

2009-10-26 @ 18:42:34
URL: http://feliciawester.blogg.se/
Postat av: Agnes

me love ya to and u are soooo right, haha!!!

2009-10-26 @ 19:04:06
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0