Spelar du in?

Fick typ gåshud när jag parkerade bredvid en Lexus idag på Granngården. Hur snygg? När jag gifter mig rikt ska jag ha en sån. Och en hästbuss. Och en stor villa. Och ett stall. Och D med hennes föl. Och en storhäst. Och en hund. Vi stannar drömmen där. Den 25kg tunga betforsäcken var självklart både större och bredare än mig. Tur att det finns snälla 50+:are som ser att en tjej som ej är över 1.60 och en sån betforsäck inte riktigt går ihop. Tack! :)



Jag går mest runt i min (läs: Sandras) favvotröja nu när minusgraderna träder fram. Det är inte precis så att höst-/vinterkläderna svämmar över i min garderob. Nae, allt är vitt och somrigt. Göteborg får ändra på det åt mig helt enkelt. Vill ni ha er en titt kanske?

Hata mig inte nu, men Darin sjunger Viva la vida mycket bättre än Coldplay.

Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAHA men va, backa bandet!! Darin + viva la vida?

2009-10-20 @ 18:59:09
URL: http://evlinprssn.blogg.se/
Postat av: Simon

Men inte lika snygg som min bil hoppas jag ;)

2009-10-20 @ 19:46:52
Postat av: Agnes

haha visste att någon skulle reagera på det! felix typ svalde tungan när jag sa det till honom, men jag tycker det!!

faktiskt inte simon, din bil går inte att slå någonstans

2009-10-20 @ 20:09:58
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/
Postat av: Leila

JA Agnes! Jag tänkte på det idag när jag sjöng på den låten - att Darin sjöng den i fredags på ett mer härligt sätt än Coldplay. True that!

2009-10-21 @ 20:13:12
Postat av: Agnes

TACK Leila! At least somebody's with me...

2009-10-21 @ 23:40:51
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0