Allting kommer till kritan

Jag kan inte förstå att det imorgon är imorgon jag får nyckeln till lägenheten. Och inte heller att på den dagen är det imorgon han kommer. Nu händer det. Äntligen. Det pirrar en himlarns! Ska försöka packa allting imorgon och se till så att allting är på sin plats. Har minst 10 väskor känns det som. Och noll struktur. Det ska vi ändra på!! Jag och min Oslovän har kikat efter julegaver idag. Och handlat och lagat gomat till de andra som bjuppade på ännu mer karra och till och med kanelbullar. Hur svenskt? :) Det är himla mysigt här och imorgon ska vi göra det ännu mysigare med jullåtar och pepparkakebak. Nu? skräckfilm och mera karra!! Mera pirr iiih!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0