Brandlarm och sopklänning

En vanlig Oslodag skulle vara fel att säga att det har varit eftersom att inga dagar har varit särskilt lika sedan jag kom hit. Som btw är cirkus sex veckor sen. Tiden springer iväg! Vi har precis ätit middag tillsammans alla fyra. Nu dricker vi kaffe och har ätit julgodis :) Annars har dagen bjudit på att brandalarmet gick på gymmet i morse när jag stod på löpbandet. Det var. Spännande. Och gick bra! Weekly challenge på Zarabarn denna vecka går ut på att göra snyggaste plagget av en svart sopsäck. På fredag kommer jag med andra ord att stå med en sopsäcks klänning på mig som ett barn :) Och vet ni? Det är 1 december idag och jag har öppnat första luckan :) Puss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0