Fjärde advent

Jag fick nog allt internet om bakfoten kära läsare. Internet höll sig en dag på min dator och hoppade till M's istället... Kanske att det vill hålla sig till båda nu :) Jag har precis vaknat efter ett julbord med jobbet. Supermysigt! Själva maten var absolut inte samma samma som i grannlandet. Och höll inte samma kvalité, men vad gör det? Det är ju inte själva maten som är det viktigaste :) M sover och jag kokar kaffe. Min jullista spelas lite tyst ur högtalarna och idag ska vi på julmarknad på Aker Brygge. En av Oslos finaste platser. Sedan ska jag köpa inslagningspapper och vi ska lägga våra julklappar under granen. Vi har lovat att vi bara får kolla på dem, inte klämma och känna :) Jag saknar bloggen. Hoppas internet vill stanna på Maccen så ni kan få fortsätta läsa om mitt Oslo liv. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0