Hejdå 2010

Tvånollettnoll. Tvåtusentio. Tjugotio. Tjugohundratio. You get it. Det var varit ett super år med många vägskäl att besluta om. Stora förändringar och vi 91or har blivit kastade in i vuxenlivet utan förvarning. Vägskäl som gjort att jag måstat fatta väldigt många svåra beslut och satt mig själv på prov. Samtidigt som jag valt de negativa vägskäls besluten själv. Det är svårt att förklara men det jag vill komma fram till är att alla de negativa för stunden besluten jag måstat fatta har lett till något annorlunda. Och framförallt - kanonbra! Nu dricker vi oss in i 2011 och ser ut över alla fyrverkerier över hela Oslostad med ett leende på läpparna och positiv känsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0