Jag skärde mig

Titta vad vi till och med har här på Åkebergsveien, hihi. Jag har precis ätit en stor filtallrik och duschat med mitt sår. För ni vet väl att jag råkade skära mig mellan tummen och pekfingret jättedjup in på Luciamorgonen när jag vaknade i panik av att jag inte kunde andas. Och nässpraysburken var slut så jag var tvungen att skära upp den i botten och vips skärde jag upp lite av handen istället. Vad brutalt det låter! Haha! Nu ska jag springa iväg till jobbet och låta han bredvid sova lite till :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kusin Sarah

Hej Agnes!

Vad bra du verkar ha det!!

Jag och mamma är ju i Mexico nu och bara har det supergott.. vi tränar på morgonarna och solar på dagarna... dricker lite drinkar och bara har det super.. Vi har ju jacuzzi inne på vårat rum (som by the way är typ 150 kvadrat stort!!) så igår bubblade vi när det var molnigt ute :)

Mamma hälsar så gott! När vi åkte med planet hit så åkte vi från stockholm och mellanlandade i Oslo.. då tänkte vi på dig!

Massa pussar från oss och god juuuul!!

2010-12-16 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0