Klapp på axeln

Min man är och hämtar en matta. Den ska vi ha under soffan och fotöljen och bordet och det kommer att bli jättefint. Nu inför salget är det himla mycket att göra på jobbet så att jag hinner knappt andas känns det som. Imorgon ska jag därför köpa vitaminer och mineraler hos en apotikarie (Läs: Heter det så? Det borde i alla fall det!). Kosta vad det kosta vill. För jag vill inte vara såhär trött som jag varit de sista dagarna. Hur som deltog jag ändå aktivt i pallfighten idag på jobbet. Haha! Stockroom hela dagen resulterade i jacka inomhus och iallafall några vinnanden :) Sedan fick jag klappa tillbaka en kollega på axeln efter att hon verkligen gjort samma till mig för några dagar sen. Tack! :) Ni får ingen bild idag. Internet är fortfarande ostabilt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara få fråga dig, jag ska också flytta till norge snart och har börjat kolla runt lite på vad man ska skaffa för mobilabbonemang där. Jag har dock inte hittat något där man kan få fri surf och bara betala en månadsavgift på samma sätt som det är här i sverige. Om jag har uppfattat det rätt så har du också en iphone, så jag blev bara lite nyfiken på om du har hittat någon bra lösning på hur man kan få surf även där?:)

2010-12-21 @ 22:35:36
Postat av: F

Receptarie - människa som jobbar på apotek ;)

2010-12-21 @ 22:40:59
URL: http://westr.blogg.se/
Postat av: A

Oj! Vad kul! Vem är du? Haha! Nja alltså jag har både en svensk telefon och en norsk telefon här och eftersom jag redan skaffade telia max 25 på den svenska (iphonen) i sverige så kändes det onödigt att byta. Så jag har en liten skit telefon nu med vanligt tele2 kontantkort :) vet att folk här kör telenor och abonemang på deras iphones för att kunna surfa men det är superdyrt! Så jag rekomenderar kontantkort och skit mobil :) Haha!

2010-12-23 @ 10:32:47
URL: http://sjostromagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0