Konstig och kanonbra julafton!

Min man fick russinen (Läs: Mandeln). Jag glädjegrät när jag öppnade "typiskt-Agnes-paketet". Rosorna och Kino-(Läs: Bio)-kortet gjorde det inte lättare. Tomten är far till alla barnen öppnade morgonen. Julegaveöppning varje timma. Julmusiken och pepparkakedoften har gjort halva stämningen. Min mesta kommentar idag lyder "Åh, så himla mysig jul vi har. Iiih! Platt, trippel och lockis bockas av från önskelistan och min man är ju nästan bäst :) Julbordet hos våra Umebor innehöll allting annat än julmat men ack så gott. Sällskapsspel och efterätt. Internetsök. Julciggar. Mina småa twins hemifrån (Läs: Från Borga) låter som 18 jordsurr. Jag har lärt mig att Jesus inte föddes och dog på samma dag samma år. Sist men inte minst har God Jul-smsen trillat ned ett efter ett från mitt gamla liv. Nu closear vi årets mysigaste med en kopp te och mera mys :) Och lite till mys! Har ni haft en lika underbar julafton som jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0