Nycklarna till lägenheten!!!

Här har ni en ny låt till er spellista mina hjärtan. En himla bra dessutom! En kaffekopp har precis intagit min hand. Himlarns vad kaffe jag dricker!! Det är ju så mysigt :) Du skulle älska att fika med mig nu F. Annars är bilnyckeln huvudnyckeln och en grön lampa måste lysa innan man kan vrida om. Den långa guldiga är ett sånt därnt extra lås som man bara har i stora städer. I like hihi. Om tre timmar och en halv är det dagen med stort D. Inflyttning och skrattgråttårar och äntligen kommer allt att kännas helt och klart :) Iiiih!

Kommentarer
Postat av: Oslovännen

Så himla underbart! Är sååå glad för din skull! Dock kommer du vara riktigt saknad här hos oss :(...

2010-12-06 @ 21:41:30
URL: http://fallander.blogg.se/
Postat av: F

jag vet att den är tråkig, men jag är både sjuk och pank så jag isolerar mig mest här hemma.... ja jag märker att du blivit värsta kaffedrickaren! :D Jag vill fika med dig i mängder :):):):)

2010-12-07 @ 12:25:47
URL: http://westr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0