Sexte dagen!!!

Titta titta titta! Hej mina trogna!! Efter sex dagar hittade jag äntligen internet i lägenheten! Jag till och med hihi. Det har varit en händelserik vecka och här har ni den i ett fåtal bilder. Min man landade (!!!:D). Ikea levererade. (Hur vuxna är vi inte som har köpt säng..?) Myskvällar med Skippergatefolket. Hejdå-fest för en (Läs: två?) av dem. Hej:at på andra Umeåbor. Beställt internet. Bogstadveien-jobb istället för Karl Johan-jobb. Stan trippar. Lite gym. Andra advent. Lucia. Och haft det huuur mysigt som helst :) Tänk att jag kan komma hem varje dag till en egen lägenhet med en egen man där i. Hihi :) Just nu spelas en pangpang spel här bredvid och jag ska blogga klart. Sen vill jag se en film och dricka mer te! Iiiih!! Puss på hela Oslo och alla jag känner här :) Och ni där hemma såklart, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0