Vardagen rullar

Mitt virus hoppar runt i min kropp. Den sätter sig på olika ställen varje dag som. Först var det huvudet. Sen halsen. Magen och nu ryggen. Jag som aldrig är sjuk!! Vardagen rullar på så himla bra just nu och idag kom min stamkund på besök på Bogstadveien. Tredje gången ju och även på Karl Johan trippar hon förbi och söker efter samma kavajbyxor. Vi skrattade lite med varandra idag iallafall :) Och på trikken sprang en annan kund av som jag hjälp förrut på Zara. Oslo är ändå litet :) Igår hade vi Umebo-besök och ikväll ser jag och min man på film, dricker "Lyckliga stunder" och kramas och kanske äter någon frukt. Som att lyxa till det fastän vi gör det varje dag. Jag älskar det! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det låter som ett väldigt gott te;) /Maria

2010-12-30 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0