Weekly challenge - Check!

Och där stod jag. Mitt på Oslos största Karl Johan gata och poséade i en sopsäck och guld. Det var kul :) Nu får vi se hur det går. Nästa vecka ska jag jobba på Bogstadveien för mer upplärning. Det är en större Zara butik som har lite mer struktur nu såhär innan vårat lager är hundra klart. Kanonkul!!! Annars har jag precis sprungit och lämnat min Osloväns kamera till henne som har julbord med jobbet ikväll. Och som tack skulle Glitter bjuppa mig på ett smycke. En rätt bra deal om ni frågar mig! :) Nu ska jag fortsätta mysa med mina andra två roomies denna veckan som har köpt en himla massa karra och jag tror det nalkas kaffe och film. Kunde inte komma på en bättre way att spendera denna fredag. Mmmm!!


Kommentarer
Postat av: F

du kunde spenderat den med mig och vickan plus massa dark and stormy drinkar!!!!!!!!!!!!!!!!!! men du verkar ha det underbart och jag älskar dig!!!!

2010-12-03 @ 22:28:08
URL: http://westr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0