Umeåkartor

Den bästa av det sämre jag hann ta i min snabba stressiga tillvaro igår. Idag däremot hittade klassen tokigt nog kartor över Umeå (Och hela Sverige/Världen?) I dessa kartor kan man trippa runt överallt i Umeå och jag promerade i mitt kvarter och lekte runt. Två från klassen finns till och med med på bild. Och dessutom en favvopojkes bil. På tal om bilar har jag dessutom tjänat 80kr idag. Jag orkade (Läs: glömde) betala parkeringsplats utanför Mimer, och idag hade jag tur! Det hade jag inte sist... Nu kallar Strömpilen. Men först - Ett avsnitt OC :)

Kommentarer
Postat av: John

Tack detsamma, absolut :)

2010-01-27 @ 22:40:57
URL: http://johnalmvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0