London heart

Jag är så himlarns sugen på att springa på Londons gator just nu! Jag vill se Big Ben med egna ögon, sitta på ett supermysigt café och tugga på en stor kladdkaka som aldrig tar slut. Jag vill ringa från en röd och det spelar ingen roll till vem. Jag vill åka London eye om och om igen och färdas i en röd tvåvåningars och sitta på den övre. Jag åka båt i kanaler med en trogen korttagare i handen och spara alla minnen. Till sist och verkligen, vill jag söka upp någon cool second hand butik och i princip köpa gratis. Jag vill verkligen!!

Kommentarer
Postat av: anneli

Ja, jag har varit där två gånger!! :) Det är verkligen så som man kan förställa sig, stora gamla hus som ser jätte mysiga ut. Hur bra shopping som helst och för dej som är 18 kan ju säkert gå ut överallt :)

Ett tips, det finns en affär på Oxford där det dansar halv nakna killar i entrén, haha :P

2010-01-28 @ 15:17:07
URL: http://aannelilundmark.blogg.se/
Postat av: MALINHE |foto|

Är allt bra med dig? :)

2010-01-28 @ 17:29:05
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: sandra höglander

vissa ska ju dit v. 10 :P

2010-01-28 @ 18:17:50
Postat av: anneli

Glömde säga att jag menade Oxford Street, men det kanske du förstod... :)



Haha, ja men du kommer dej snart dit tror jag. OCH när du gör det då får du hälsa London från mig + försök memorera några bra ställen jag kan gå på när jag är 18 ;)

2010-01-29 @ 09:49:09
URL: http://aannelilundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0