Nitton år

Idag fyller min första vän nitton år. Det är inte förrän då jag brukar inse att det faktiskt är ett nytt år och att jag närmar mig en ny ålder. Alltid har det varit något positivit med nyår och jaa visst är det de nu också. Men inte snart. Om några år. Då räcker det! Nitton är som att vara sjutton. En himlarns mellan ålder. Studenten tar vi 91or vilket nog väcker både scary och happy känslor hos oss. Jag brukar hålla mig positiv och har inte så värst långt tillbaka dit. Äsch, det jag vill säga var mest - Grattis min första vän i hela världen :)

 

Bästa bilden jag hade. Sorry haha!


Laterr


Kommentarer
Postat av: pauline

HAHAHHA VILKEN BILD!!!!!!!!

men tack sötnos!! snart kommer gråhåre;)

2010-01-04 @ 15:55:30
URL: http://paulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0