Psykiskt v.s. fysiskt

Eftersom att priset inte var mer än några guldpengar och jag har ett matchande armband fick detta följa med hem. A beginning på min korta-stora-klumpiga-halsbandssamling. Lite att jag sitter och sneglar på mina två (och olika) Matte C böcker som ligger och skriker på mig. 19 februari ska inte bara boken vara läst. Nä det ska kunnas också. Igen. Jag kommer få psykbryt. Men hellre det än fysbryt (Kan det heta så?) vilket jag fick prova på när Mimers trappor skulle övervinnas i tre minuter. I tre minuter skulle vi alltså springa upp och ned. Tre minuter!! En evighet om du frågar mig och nu ska jag blunda ett tag för att sedan upptäcka om träningsvärken infunnit sig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0