Fastna inte!

Jag älskar bara att trycka på "Jobba utomlands" på arbetsförmedlingens hemsida. Eller att det heter trikk istället för spårvagn. Älskar att folk pratar norska och att det heter Agurk istället för gurka. Spirer istället för groddar :) Det känns verkligen som att jag gör någonting av mitt liv istället för att fastna i samma gamla Umeå. Och har man hela tiden den inställningen att: Äsch, ingen panik, jag har flera år på mig att upptäcka världen. Så kommer åren rinna ut i sanden, paniken kommer komma och plötsligt är du 25-30 jordsnurr (Hehe, snyggt ord) och det enda du skådat är Umeås fyra väggar. Ungefär :) Det anser i alla fall jag. Nu har min roomie sprungit och köpt karra och jag har jobbat 7.5 timmar. Är helt slut och jättelycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0