Halloween

Titta vilka sköningar jag kom hem med igår! Jag var tvungen att fira för mig själv att allt går så himla bra :) Och dessutom var dem i storlek 35(!!) Dock får jag leva på vatten och bröd fram tills den 15onde... Bokstavligen... Något nordea blev det inte heller idag då det visade sig att dem hade öppet mellan 10-18. Exakt dem tiderna jag jobbar idag! Och sen ska jag hem och göra mig iordning och vidare till min Olsovän där det väntas halloweenfest :) Kommer att se en massa tokiga utklädnader men själv kommer jag nog att vara väldigt tråkig och trippa hem runt 22. Utan utklädnad. För uppstigning imorgon ser ut att bli 07.30 för jobb. Ha en trevlig halloween :)

Kommentarer
Postat av: F

faktiskt!!! stört hur allt bara funkar för dej? Oslo tycker om dej antar jag.......... Grr på den härifrån! Vi måste ha en skypedejt snart. veckan har varit.. händelserik! PUSS

2010-10-30 @ 14:25:25
URL: http://westr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0