Oslo, dag 1 avklarad

Sådärja! En första dag avklarad i Oslo :) Husen ser ut som i New York ju! Eller jag har ju inte varit där men. Imorgon ska jag fuska till mig ett personnummer och skaffa ett bra abonemang till mobilen. Jag vill ju fortfarande kunna surfa på min käraste phone! Idag har IKEA gett mig vuxenpoäng då jag har köpt ett täcke, en kudde, ett sängöverdrag, en badrumsmöbel, korgar och lite smått och gott. Fett kul o trippa runt där :) Nu har jag börjat smutta på min första öl och det verkar som vi ska ta en runda och utforska Oslos uteliv ikväll. En måndag :) Hoppas allt är bra med er! Puss!

Kommentarer
Postat av: F

nää, jag var ju sen att betala fordonsskatten, ficke n påminelse och därför körförbud på bilen, sen har det tydligen inte registrerats att vi betalat? Ska ringa transportstyrelsen imorgon och se vad som säger! Glad att jag slapp bötern iaf :) PUSS tussan!!!!!

2010-10-18 @ 22:30:10
URL: http://westr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill bara att du ska vara hemma, en prommis runt ditt neightbour eller varför inte kasta bort några timmar vid ån hade passat jävligt bra!! Lycka till Babe!!!!!

2010-10-19 @ 02:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0