Springtur och stanspring

Kvällen har mest bestått av mysning och te. Typ. Imorgon är jag faktiskt ledig. Hur skönt? :) Så mycket som min lilla (Läs: stora hehe) hjärna tagit in på så kort tid. Det måste få smälta litegrann :) Dessutom är det min enda lediga dag denna vecka och därför ska jag ta vara på den! Jag studsar nog upp runt 10.00 och börjar med en springtur, och sedan möter jag nog upp min kära Oslovän på stan. Ska fortsätta dela ut CV:n. Och sedan hoppas jag på att få mitt brev från Sverige snart! Nu ska jag svara på mitt söta sms och sedan se ett OTH avsnitt innan jag blundar. Godnatt mina fina :)

Kommentarer
Postat av: moa dsä

kul att läsa att du trivs så bra där borta! jag är sjukt sugen på att åka någon stans utanför sverige efter studenten! blir inte mindre taggad av att läsa om hur bra du verkar ha det :D

2010-10-26 @ 23:39:23
URL: http://mmds.blogg.se/
Postat av: Sarah (best cousin ever:)

Åååå Agnes, vi är så glada för din skull!

Om det skulle vara så att ni vill komma till Göteborg i jul så är ju mammas lägenhet helt ledig i två veckor! Du kan väl tänka på det!

Grattis till jobbet och det verkar som att du har det helt underbart! Puss och kram

2010-10-27 @ 09:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0