Bildbomb från Umeå!

Twinsen fyllde 16(!) år och hade växt åt alla håll och kanter! Vi förfestade hos min man. Mina favvopojkar och jag. För att sedan inta All stjärnan. En annan kväll intog jag femman nyktert med min man, hans VIP-kort och mina favvopojkar. Shottar stod på schemat för dem. Aloholfri öl för mig. Själv tyckte jag Femman leverade lika bra (Läs: ironiskt) som vanligt. Jag och gick på stan med F en dag efter att jag och min kära mor köpt ett par converse till mig. Vi shoppade och köpte sedan subbanmackor och en trisslott var för att inta Umeås Kaj. Vi myste på F's balkong like old days innan förfesten tog över och vi hamnade på TC. Jag och min man avrundade på Max med Frisco som vi inte ätit på hundra år. Jag och min kära far besökte Bettnessand med nybilen och oj så nostalgisk jag blev. Bästa Bettnes! Där har vi ett ställe jag gärna hade tagit med till Oslo. Sedan myste och solade jag och min man på Arlanda och blev faktiskt lite bruna. Innan vi satte foten i våran aldeles egna lägenhet i ett annat land :) As you see har jag haft en helt underbar långhelg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0