Borta bra men hemma bäst.

Och vad är egentligen hemma för mig? Hej hej hej kärisar! :) Jag sitter i min egna soffa och ser på min egna tv och har packat in mina kläder i mina egna stora garderober! Iiih! Och jag har ätit mina egna nudlar. Hehe. Förra inlägget blev himla dysse såg jag. Hehe på det också. Var nog i sån extas över att vara hemma i Umeå. Och vet ni? Jag är i princip lika extas över att vara hemma i Oslo igen! Självklart var det roligare än kulast att träffa alla mina kära i Umeå. Men tro det eller ej - fem dagar i Umeå fick mig att längta hem. Och då är hem för mig käraste Oslo :) Att mötas av himla mycket varmare klimat och till och med lila och rosa löv på träden gjorde det inte sämre. Ni förstår att jag haft bloggen på hyllan förstår jag. Men jag ska visa er alla bilder sen :) Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0