Havet

I Oslo har dem båtar som kollektivtrafik. Vi hoppade på en i farten och efter 23 minuter och 30 NOK var vi på världens mysigaste lilla ö med småstugor överallt och en nybyggd ännu mysigare uteservering. Och kvällssol på det. Så. Jämarns. Himla. Underbart. Det är mycket sånt här jag lever för. Se nya saker. Det behöver inte vara speciellt. Bara nytt. Och mysigt. Och fint. Precis som våran kväll var. Stora Radisson hotellet mitt i stan visade 15 plusgrader. Och då kvar klockan nio. Åååh! :)

Kommentarer
Postat av: Oslovännen

Pirrar i magen när jag läser det här inlägget! Vi MÅSTE åka på den turen när jag kommer!! Skönt att veta att ni njuter av livet, helt rätt :)

PUSS

2011-04-07 @ 21:14:37
URL: http://fallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0