Påskmys

Igår. För 15 NOK köte jag påskmys vid bussen. Ett stort stånd med massvis av söta blommor och blad. Plötsligt fick jag väldigt gröna fingrar och tänkte att jag köper knoppar. Då håller dem sig till påsk. Men inte det inte! Efter ett IKEA besök var några av dem redan utslagna och idag är dem klara. Igår hann även pojkarna hejja på Skellefteå och jag och en Umetjej pyntade lägenheten ännu lite till. Så himla kul det är med inredning :) Att det är till ens aldeles egna lya gör ju inte saken sämre heller. Hihi. Ikväll har vi en hemmakväll. Jag och min man. Vi har tänt alla nya ljus och håller på att se en film. Hörs! :)

Kommentarer
Postat av: F

Nu ska vi se, jag jobbar onsdagen 10-1845, tors 13:30-22:15 och fredagen 12:15-21:00, du landar vid 10 på onsdagen va? :):) den kvällen tror jag vi har ngn typ av After Work med några jobbet, upp till dig om du vill ut onsdagen eller om du och jag ska mysa på ngt fik någonstans!! PUSSS!

2011-04-18 @ 10:33:53
URL: http://westr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0