Töntiga jag

Jag är så himla töntig! Jag gråter till varendaste TV-program nästan. Idag zappade jag och fastnade på 4:an. En unge i minuten. (Ja, hellre det än norska Farmen..) Först grät jag för att smärtan verkar (Läs: är?) olidlig. Sedan för att smärtan så fort kan vända och den lyckligaste stunden i livet skapas. Och sedan för att nyfödda ungar är så fula? Och min man har bestämt sig för att börja jobba kvällar. Jahapp. Fast jag skulle heller inte tacka nej till 360kr/h så därför slutade gårkvällen och dagen som på bilderna plus Mr & Mrs Smith hos mina favvopojkar och denna kvällen på en filt med vindruvor och paprikachips. Med en parkompis som också var pojkvänslös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0