Två små veckor

Idag är det två veckor kvar tills jag sätter min fot i Umeåstaden :) Planerar'n som jag är har jag spikat exakt vad jag vill göra och uppleva i fem dagar. Jag kommer att uppskatta staden så himla mycket mer nu. Umeå kommer alltid att ligga närmast hjärtat såklart. Men att slå rot där känns väldigt väldigt långt borta just nu. I alla fall inom de fem(?) kommande åren. Och även planer för efter sjätte december är på ingång :) Jag vill uppleva hela världen! För det har jag faktiskt möjlighet till och kan göra. Wiie!

Kommentarer
Postat av: F

Vad har du tänkt uppleva och göra under dina fem dagar hemma? :):):):):):)

2011-04-06 @ 11:30:20
URL: http://westr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0