Umeå, kära kära Umeå!

Iiiih! Tusse Umeå :) Jag älskar att jag får träffa alla Umeåkompisar. Jag älskar att jag får hemlagad näringsrik mat på bordet. Jag älskar att jag har klippt mig billigt. Jag älskar att jag har gjort min debut på systembolat. Jag älskar att jag har köpt en karta (Läs: Inte en sådan man ser världen på) Jag älskar att twisen fyller år idag och att det bjuds på tårta. Jag älskar livet :) Igår mötte min Palm upp mig på flygplatsen och efter en massa kramar intog vi Sandbacka med världens bästa F där vi pratade om allt och jag fick en massa F-kramar också :) Olles nästa och vakten kände fortfarande igen mig. Kramades med massa folk innan min man skjutsade hem mig vid 0300. Idag har jag gjort min debut på systemet med två favvopojkar som inte riktigt har åldern inne. Mohaha! Och ikväll gör vi All stjärnan Oslo-osäkert! Iiiiih! Puss på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0