Väderbloggen

~*Väderbloggen*~ is back. Jag vill både hinna ha picknick. Spela kubb och brännboll. Det är sådär himla somrigt men som görs aldeles för sällan. Denna sommar ska jag bestämt att vi ska investera i både ett kubbspel och ett riktigt brännbollsträ med många bollar. Hihi. Och det ska spelas Umeåbrännboll för hela slanten i parken nedanför oss. Gärna i stekhet kvällssol med en kall. Istället för mörka sommarnätter med dagg och halsduk i Umeåstaden. Idag har jag spillt ut allt jag kollat på och kört dubbelpass på gymmet. Imorgon är jag ledig som vanligt och dagen kommer att bjuda på möten och förhoppningsvis sol. Nu ska jag krypa ned bredvid min :)

Kommentarer
Postat av: heeej

Tänkte bara ta och informera dig att sommarnätter här i oslo är nog gaanska mycket mörkare än vad dom är hemma ;) Så jag tror tyvärr att den stekheta kvällssolen passar bättre i umeå ;D

2011-04-05 @ 00:57:02
Postat av: Agnes

Oj, vem är du din ack så hemliga lilla Oslobo som orkar kommentera min blogg? :)

2011-04-05 @ 18:09:57
Postat av: F

faktiskt agnes, umeå är typ ett av få ställen där det är ljust dygnet runt på sommaren!

2011-04-06 @ 09:21:49
URL: http://westr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0