Vår i Oslo

Iiih! Så känner jag :) Barnavdelningen har ju varit klar längst och idag var det invigning av Zara dam. Alltså nya Woman, Basic och Traffa-avdelningarna. Dubbelt så stort. Dubbelt så mycket fint. Dubbelt så fräscht. Jag har ju tjuvkikat de senaste dagarna. Det erkänner jag! Men det var ändå speciellt att strosa runt där i vanliga kläder och kika i lugn och ro. Även om jag råkar hälsa på varenda person och dem fattar ju ingenting för att jag har ju mina vanliga kläder på mig. Hihi. Något jag inte kan motstå är i alla fall bikinin på Traffa. Den kommer att bli min inom kort. På tal om bikinis köpte jag en annan sådan idag. Och lite till. Mer om det imorgon! Resten av dagen bjöd på säkert 20 plus(!) och uteservering och öl mitt på dagen och Zarabrudar :) Även 1 timma på crosstrainern och en söt överraskning när jag kom hem :) Vilken underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0