En helt enkelt bra dag!

Oj vilka myror i brallan jag har idag! Trots en massa timmars övertid på jobbet så slutade dagen super med en jättemassa fyror. Jag hade nämligen evoluering med en av mina chefer i 45 minuter. I betygen 0-4. Wiiie! Hon mumlade någonting om att det inte är så många månader bort men jag har ju faktiskt bara coordinerat i två månader. Vad hände med upp emot ett halvår/ett år? :) Tänka sig! Att Full frys invarderade 4an gjorde mig heller ingenting! Sedan har nog ingen missat att vi imorgon tar vårat pick och pack till Way out west över en långhelg. Imorgon kommer jag alltså att strosa runt på Avenyn, åka karuseller på Liseberg, möta min fina släkt, säkert spatsera genom kompassen och en massa andra Götiga ting! Tjohoo! :) Ps. Jag vet att hårlängden har spårat... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0