Goa Göteborg - Del 2

Day 3





Day 4

Ser ni vem som kollar på mig...? Va? På mig mig mig. Genom min kamera. Dog lite! Haha! Lördagen och the D day började såklart med att tre sena flickor sprang till systemet och köpte den sista godrickan. Jag klippte håret som jag inte gjort sedan gud vet när och vi intog parkplats med häng några timmar. Solen svek oss inte en sekund och Tandläkar-moster bjöd på grillad gomiddag med lax och jordgubbsefterrätt. Pojkarna hakade på och förfestade ännu lite till med oss och bajamajorna innan vi hoppade, mer än glada, till Tiesto som leverande grym tecno! Vi uppvärmde dansandet rejält och köpte mer öl. När spelningen var slut trippade vi ännu gladare vidare till helgens höjdpunkt. Kanye West. Vi pressade oss fram tills vi var nöjda med platserna där vi träffade helgens konstigaste kombi. En kort. En lång. Och en indian. Jag var tvungen att böja mig ned flera gånger och kolla om han faktiskt inte hade styltor/platåer eller liknande. Haha! Jätteroligt! Sedan skrek vi i cirka 1.5h. Med en lyftkran kom våran nya man ned ifrån himlen och jag saknade inte en ända låt! Gold digger och Runaway tog stenhårt förstaplatsen och jag skulle göra vad som helst för att spola tillbaka tiden :) Ingen festival utan langos! Som vi slängde efter två tuggor och rullade vidare till Avenyn där det bjöds på mer Stay out west och uteliv. Fabolous! Fem var vi hemma och dagen efter fick vi åka bil istället för buss hem till Oslo. Vilken helg!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0