Läkarbesök och myskväll med min man

Idag har jag haft min återhämtningsdag från helgens bravader. Jag har varit på ett asfräscht sjukhus och köpt tre ringar. Jag har legat nära naken på en bår och åkt igenom en cirkel. Det var konstigt. Jag har kört två stenhårda pass på gymmet. Märks att de ordinarie tränarna är tillbaka efter semestern om jag säger så :) Jag och min man planerar för fullt och det pirrar! Jag lagade en mega god middag till oss. Sedan la vi oss i soffan och såg på nyheterna och Fyll frys. Det älskar vi :) Nu har jag precis tänt ljus och pratat med min kära mor i någon timma som även hon har blivit inblandad och skulle hjälpa mig att kolla upp lite saker. Det tusen tackar jag för :) Nä nu kommer min man ut till mig och ljusen och vi ska nog lägga oss i sängen och se en film. Världs mysigt! Sedan ska jag somna i hans varma famn som vanligt. Krr! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0