Lördag 30/7 2011

I lördags började vi tunnelbana till Sognsvann (Läs: Nydalasjön). Jag, en favvopojke och en av tjejerna. Det dröjde inte länge tills kameran dog och vi hoppade upp och ned ur vattnet. Kanonkul! När timmarna började visa dax-att-köpa-öl-tid prommade vi och köpte och sedan halvvägs hem. Hemma väntade min man med engångsgrillar och korv och efter en snabbdusch knackade en Zarabrud på dörren och vi satte oss i gräset alla fem. Vi blandade ihop pojkarna (Läs: tvillingarna) ett antal gånger. Haha! Efter lite ölspel och mer skrattande bussade vi till en fest med ännu en Zarabrud och massa av min mans arbetskompisar. (Oddsen på att några av dem känner varandra?) På vägen hittade vi en katt (Whats up med mig och hitta katter?) och en gratislåda. Därför blev vi ännu roligare och jag och en favvopojke klädde ut oss. Klockan slog utgång och både Casich och Revolvern bockade vi av från våran lista men båda var på tok för varma att vistas inomus i. Vi rullade därför till Donken för fyllekäk och efter fyra satte vi fötterna innanför dörren. Ännu en superrolig kväll med perfekt fylla! :) Puss på livet och er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0