Mardrömslördagarna är tillbaka

Ja jämarns vad folk! Bogstadveien blir som proppad när solen kikar fram och lika så Zara. Det har varit en minst sagt händelserik dag. Alla kläder har varit slut. Jag har fått dubbla plagg i kollektionerna och lagt in basics. Fy på mig! But what to do? Sedan trampade jag in ett larm i foten så att jag nästan ramlade över kassan. En liten minipojke skrek i panik för att han fastnade med fingrarna i hissen. Ni vet sådär så att hjärtat går i tusen bitar? Jag dog. Mellan dörren och väggen om ni förstår. Skakade resten av dagen. Som grädde på moset frågade Norges självaste kronprinsessa om vi hade en blå fin-chinos i störrelse 7-8 år. Även fast jag visste att de var utsålt sprang jag självklart trapperna upp och kollade en extra gång. Vilket jag aldrig skulle gjort för någon annan. Haha! Svaret blev nej men åt det minstonde fick jag en ögonkontakt till. Vad töntigt, haha! Nu ska jag äta upp min mans chips och duscha. Ikväll blir det utgång med Umeåtjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0