Söndag 31/7 2011

Det var bara jag som var bakispigg på söndagen så jag gick ut till parken någon timme innan en favvopojke och min man drog med mig på prommis till stan. Vi mötte upp en av tjejerna och åkte till Kolbotn. Där regnade det så vi åkte tillbaka och tog en annan ruterbåt än den vanliga över till Hovedöya (Nej, Inte Utöya). Världens grönaste gräs stötte vi på, och nästan världens bästa strand också! Kalasmys! Synd att det bara är jag som håller i kameran för då får jag aldrig vara med på någon bild. Men jag vet ju i vart fall att jag varit där. Hihi. Igår hade vi en blottare på jobbet och idag tappade vi bort ett barn. Det händer saker hela tiden! Något annat som händer är att om några timmar åker jag och möter upp min mor och twisen på Oslo S. Har inte träffat dem sen påskas. Sjukt! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0