8 mile och alldeles för gamla twins

Nu har vi precis vinkat av min Oslovän efter 8 mile och karra. Och jag vill bara krama mina småa twins just nu! Det var den enda känslan som satte sig i huvudet efter den filmen. Tokigt va? Jag blir rädd för deras äckliga tjejkompisar och deras ciggar. Huvva! Mina två är faktiskt fortfarande tolv som på bilden och kortare än mig :) Inte: 16. Få börjar övningsköra. Välja gymnasium. Får ni vet göra vad. Vara ute senare än 00.00. Vara längre än mig. Göra annat än att sitta framför datorn. Börja sommarjobba. Snart (Läs: Nu) går dem till och med att föra vettiga konversationer och umgås med. Jag måste få hit som snart så att jag kan pussa på dem :) Idag har jag fått tre grattisar på min namnsdag och en namnsdagspresent. Ett nattlinne! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0