Fjärde sjuka dagen och jag dör

Jag har så himla tråkigt. Min man sprang iväg till ett lager imorse och jag hatar mina spottylistor. Jag skriver grattis till dem jag knappt känner på facebook. Jag önskar brevbäraren kunde knacka på och föra en konversation med mig. Jag har sett alla bra filmer man kan se (Hehe). Jag har kollat igenom varenda vrå på facebook och läst alla roliga bloggar tio gånger. Jag vill ta på mig täckbyxor, en stor halsduk och brottas i snön. Jag vill springa till bussen. Jag vill göra mig till världens starkaste och snabbaste kvinna på en timma. Jag vill köra alla pass på gymmet efter varandra en hel dag. Nä, vet ni vad jag vill? Jag vill åka snowboard!! Oj, vad jag vill åka snowboard. Jag...... måste..... åka....... nu.........

Kommentarer
Postat av: Pauline

Filmtips? :) Jag är också mega-sjuk. Men Forgetting Sarah Marshall och Remember me är riktigt bra!

2011-01-06 @ 23:58:57
URL: http://paulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0