I Söndags

En lång mysdag och dusch senare tittade vi förbi en innebandymatch där en Umebos pojkvän spelade. Min satt mest och ylade för att han inte fick vara med. Några fiskpinnar senare ringde en favvopojke mitt uppe i ett House-avsnitt och berättade att andra säsongen av Solsidan kommit ut. Och vem har kunnat undgå det? Det tussiga var att han var hos en annan favvopojke och satt och planerade deras flytt hit. Iiih! I mitten på februari och det är inte ens en månad kvar. Idag däremot har smsen flödat istället för samtalen. (Läs: Jag får aldrig sms/samtal här...) Och exakt 15.00 hade jag både hunnit med att ta leveransen och gymmat. Ni kan inte gissa hur skönt det var att äntligen få komma igång :) Älskar sånna här dagar! Och tagga träningsvärk imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0