Kavajis

Titta vad jag fick (Läs: Låna?) av jobbet! En tightare kortare modell utan uppkavlade ärmar än den jag har. Bli perfekt på den där begravningen jag hoppas att jag aldrig kommer att behöva gå på. Hörde ni förresten historian om gubben i Traffa-lagret? I lördags hade en gubbe tatt på sig flera lager med kläder från Herr (Läs: Understa våningen) och sedan sprungit och glömt sig högst högst upp. Där inga kunder får vara. När han hittades av en stackars anställd sa han inte ett ord och började jaga henne ned i butiken. Sen pep det himlarns när han sprang ut. Ville bara säga att jag aldrig vill träffa en stum väldigt påklädd stirrande jagande gubbe. Jag hade drömt mardrömmar i veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0