Njuren

Jag är sjuk i njuren. Har varit på någon typ av vårdcentral hela dagen och fick slutligen veta att min trötthet och allt annat tokigt som pågått i min kropp har med den att göra. Den onda ländryggen. Den svajande febern. Faktiskt i en-två veckor har jag inte känt mig helt hundra. Och jag är aldrig sjuk. Brukar inte vara trött/hängig heller. Min man är och handlar just nu. Han är bäst och tar hand om mig som en prinsessa. (Läs: Vilket jag verkligen inte ser ut som just nu...) Vill säga det att jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt just nu och jag är säker på att hans värmande hand och kramar kommer att göra mig frisk mycket snabbare :) Kyss på honom!

Kommentarer
Postat av: Oslovännen

KRYA PÅ DIG!! Nu är jag tillbaka i Oslo så vi måste verkligen ses snart :)

2011-01-04 @ 22:24:53
URL: http://fallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0