Nu säger jag hejdå till 2010 med 100 bilder på 12 månader. Enjoy!

Januari - Borgafjäll som året innan med två favvopojkar.
Bus i kyrkbron med tre andra.

Februari - Bloggade mycket, Sista månaden och vinsten med Little D,
Mimer fyra dagar i veckan, Fick böter pga. Lilla röda mer än en gång,
Öl- och nattbowlade, Utgångar på Femman följt av Fylle-mat med F.

Mars - Lärde känna Palmen, Festade fler gånger i veckan än jag var
nykter, Myste o. grillade, Pussade Little D goodbye, Långprommisar
m. favvopojke på söndagar, Fyllde år med fest o. fika, Festade mer.

April - Packade undan vinterjackan, Impulsade till Övik en vanlig onsdag,
Stod längst fram o. mosades till Hoffe, Firdade valborg i Åre m. favvosar.

Maj - Taggade sommaren med F, Kom in o. inte in på stans klubbar,
Hängde med Palmen, och avslutade som bakisar på brännbollsyran.

Juni - Gick på balen, Njöt av sommaren m. F, Världens bästa student,
Trollkarlskvällen, Trädgården, Hängde på Bettnes, Firade Midsommar.

Juli - Peace n' Love m. Jay Z, Krogrunda m. Bjöörn, Mer Bettneshäng,
F fyllde 19, Nattdopp på Nydala, Roadtrip till Svall m. bilen som säng,
Bada badtunna, Roadtrip till Göteborg, och avslutade på Storsjöyran.

Augusti - Slet på Onlinenen, Dök i Brännland m. favvopojkar o. F,
Firmafest på TC, Chilldrick hos mig, Onsdagsolles m. Jönköping.

September - Höstmys m. Palmen, Busade i Umeå Östra, Efterfestade
Scandic Syd, Pipes och stora ölglas, Onlinenen as usual, Wayneshäng.

Oktober - Modeller för en dag på The studio, pussade på mina favvo-
pojkar, Idol-fest, Hejdå-middag, Flyttade till Oslo, Bodde på 17 kvm,
Inflyttningsfest på Strömsveien 20, Halloweenfest m. Skippergatefolket.

November - Jobbade på BIT, Mysöl med min Oslovän, Utgång i Oslo,
Skrev mitt första lägenhetskontrakt, Hade favvopojkar på Oslobesök.

December - Weekly Challenge på Zara, Flyttade in på Skippergate en
vecka, Min man flyttade till mig(!), Avskedsmiddag för två, Firade jul-
afton hos Umebor, Firade nyår m. alko, Umebor, takterass o. utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0