Bland världens bästa sommardag!

Jag som redan är så nöjd över mina sommardagar hade absolut en av de bästa igår! Efter att jag och en favvopojke tagit ruterbåten över till ön för att bada hamnade vi i typ... Spanien/Italien kändes det som. Vi trippade alltså istället till världens mysigaste uteservering med sol och säkert 25-30 plusgrader hela kvällen. Ölen var iskall och vi tog en omväg hem. Men vad gör det när man är lite halvlullig i gott sällskap? :) Fantastiskt! Veckan har varit väldigt kravfylld med besök av coordinatorn för alla Zarabutiker i scandinavien. Massvis att göra men det gillar ju jag. Lite krav och tempo så att någonting händer :) Och händer är det verkligen någonting som gör just nu! Helg imorgon! Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0