Jag ääääälskar livet!

Trots omständigheterna hade vi en supermysig kväll igår. Vi började på finaste Aker brygge på Olivias med en god italiensk pastarätt och några öl och en latte. Sedan upptäckte vi operan för hundrade gången, haha. Graderna visade minst 25 plus och klockan var strax efter tolv när vi satte foten innanför dörren. Augusti har snart börjat och det kommer att bli den klart roligaste sommarmånaden i år. Vi tjuvstartade i helgen med föräldrabesök. Om två helger blir det samma fast från min sida. Troligtvis nalkas ett Tusenfryd-besök. Helgen därefter väntar Göteborg, Way out west, Liseberg och shopping på mig och några Zaratjejer. Dessutom har min man och en favvopojke bestämt sig för att ta en tripp till samma festival. Och även några Umeåbor vill jag hinna krama :) Och inte blir det värre av att få träffa både Tandläkar-moster och favvokussarna! Sedan verkar Timbuktu och Hoffmaestro vilja besöka Gulle-Oslo en lördag i Augusti och sist men inte minst.............. Londonbaby! Med min käraste Dröbaksbo en weekend. Sedan är jag mer än redo för september och hösten :) Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0