Mycket som hänt

Vad ni är söta! Allt är bra med mig! Allt ifrån vad det gäller inlägget under till bombattentat till skottlossning till att faktiskt 91 personer har förlorat sina liv. Även i detta sammanhang drabbas sjukt många fler än "endast" dessa. Alla anhöriga har även dem förlorat en del av sina liv. Enligt mig. Min mobil har aldrig gott så varm här och jag älskar er för det :) Vill berätta även här att jag tackar slumpen/ödet/gud/någon att jag varken befann mig på mitt "vanliga" jobb som ligger cirkus 80 meter därifrån och framförallt att jag inte befann mig på gymmet som ligger ynka 10m(!!) därifrån. Klockslaget visade klar gymtid och hade dagen varit en dag tidigare hade jag med stor sannorlikhet befunnit mig exakt där. Hoppandes med en Corebari handen. Shit. Det är som dem säger, idag är vi alla norrmän <3 Hur som, det har hänt mycket roliga saker under min sommarbloggsvacka. Ni ska få höra! Idag springer det runt militärer över allt, och flaggorna har hissats på halvstång. Som ni sett. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0