Corebar

Hej hej hemskt mycket hej. Jag är ledig idag. Och lördag och söndag. Och måndag. Vad hände? En massa röda och kompiga dagar :) Idag har jag tagit en långprommenad och handlat lite. Jag fann en kanonfin park. Precis bredvid en kjempefin kyrka. Alldeles grön med bänkar och maskrosor. Och en såndär man slänger engångsgrillar i. Och för att inte tala om utsikten. Typiskt att min kamera har slut battisar och allt är stängt idag så att jag inte kan köpa nya. Och om ett tag har jag lurat iväg min man på ett corebar pass. Kommer bli otroligt intressant. Haha! Nu måste jag hitta min iPhone-laddare. God natt höll jag på att skriva. Jag skriver: Vi hörs! Istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0