Way out west 2011

Vilka himlarns bildbomer ni har fått va! Även fast människor har fått sommarlov och semester och sagt upp sig från jobben och är lediga så känns det som att jag också är det. Även fast 7.5 timmar om dagen går ut på att koordinera. Här i Oslo lever vi så. Vi jobbar för att sedan kunna vara långlediga under den mörka delen av året :) Och kortlediga också för den delen! Och jag älskar det! Jag tackar för både lön, norgeskatt och semesterpengar. Och det slutade med en himlarns massa kronor på kontot och en ännu längre långledighet under den mörka delen av året. Wie! Sedan åker jag och några Zaratjejer till WOW i augusti också. Hej Sverige, Göteborg, Lisseberg, Kompassen, Femman, Nordstan, shopping, billig öl, uteserveringar och one big HELLO till Kanye West, Robyn, Håkan Hellström m.fl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0