Ha den äran till mig!

Ja må jag leva!!!! Hurra hurra hurra! Övergången från tonåring till vuxen (Läs: ????) har gått hur bra som helst och smärtfritt. Nästan. Dagen började utan sovmorgon då mobilen ringde 06.30 och min man hade tre minuter på sig tills bussen gick. Konstigt nog hade han redan ytterkläderna på sig och måste ha somnat om efter att en gång ha gått upp. Vem det var som ringde? Min kära far! Självklart somnar jag om och väcks igen 08.30 av min kära mor. Somnar om och drömmer att klockan är 12.30 då en favvopojke väcker mig. Jag tackar honom för min sovmorgon och berättar hur tokiga mina föräldrar är. Herregud! 08.30 liksom!! Sekunden därefter får jag vet att klockan är 09.00. En timma senare befinner vi oss på Oslos bästa place där jag blir bjuden på något ingen av oss kan uttala och en heldag på Spa. Sedan dess har jag haft ett leénde på läpparna :)

Kommentarer
Postat av: moster

grattis på födelsedagen moster i gbg

2011-03-22 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0