Lillis staden!

Japp! Ni läste rätt! Den 20 April sätter jag foten på norrlänsk mark igen. För första gången på 6 månader. Hur tokigt? Jag som bara tänkte stanna tills jul :) Jag ska äta påskägg, fira twinsen och få mammamat (Läs: Inte bröstmjölk) Och träffa alla kära såklart! Detta var ett ting som bockades av på önskelistan och lika så Spa:et. Jag kommer att få en heldag på Hotel Grande (FANSY!) som ligger precis bredvid Zara där jag blir bjuden på en hel dag med slavar runt omkring mig. Wiie! Eller ja... Läste något om en fruktskål och lunch i alla fall. Hehe! Hade!

Kommentarer
Postat av: palmen

hahahaha fruktskål och slavar, nej men serri - umeyo blir kiiiiiiiiiing!!!!!!!

2011-03-25 @ 01:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0